Συχνές ερωτήσεις

Λειτουργικότητα πλατφόρμας
Τι είναι η πλατφόρμα και πώς λειτουργεί;
 Η πλατφόρμα μας συνδέει freelancers με πελάτες που αναζητούν συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως καθαρισμό σπιτιού, συναρμολόγηση επίπλων, και άλλα. Οι χρήστες μπορούν να περιγράψουν τις ανάγκες τους και να βρουν τον κατάλληλο επαγγελματία εύκολα και γρήγορα. Το μόνο που αρκεί να κάνουν οι χρήστες είναι να επιλέξουν το είδος της υπηρεσίας που επιθυμούν, να απαντήσουν σε ενα σύντομο ερωτηματολόγιο και να καταχωρήσουν προσωπικά στοιχεία. Έπειτα, θα τους στέλνονται προσφορές από τους freelancers και θα έχουν την δυνατότητα να διαλέξουν τον καταλληλότερο για τις ανάγκες του.
Post a task
Πώς μπορώ να καταχωρήσω μια εργασία;
Απλά επιλέξτε την κατηγορία υπηρεσίας που σας ενδιαφέρει, απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις για να προσδιορίσετε τις ανάγκες σας και θα λάβετε προτάσεις από επαγγελματίες που ταιριάζουν με τις απαιτήσεις σας. Είναι σηματνικό να είστε αναλυτικοί στο ερωτηματολόγιο που σας δίνεται, ώστε οι taskers να δώσουν πιο προσεγγιστική προσφορά.
Επικοινωνία με tasker
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με έναν επαγγελματία;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα μηνυμάτων live chat της πλατφόρμας μας για να επικοινωνήσετε με τον επαγγελματία, ώστε να ξεκαθαρίσετε οποιεσδήποτε λεπτομέρειες ή απορίες. 
Έλεγχος taskers
Είναι οι επαγγελματίες της πλατφόρμας ελεγμένοι και ασφαλείς;
Όλοι οι επαγγελματίες που είναι καταχωρημένοι στην πλατφόρμα μας περνούν από διαδικασία ελέγχου και πιστοποίησης για να διασφαλίσουμε την αξιοπιστία και την ασφάλειά σας. Οι ποιότητα των υπηρεσιών τους θα ελέγχεται μέσω του συστήματος κριτικών που θα παρέχουμε.
Δυσαρεστημένος πελάτης
Τι γίνεται αν δεν είμαι ικανοποιημένος με την υπηρεσία που έλαβα;
Αν δεν είστε ικανοποιημένοι, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξή μας μέσω του "[email protected]" για να συζητήσετε το πρόβλημα. Προσπαθούμε πάντα να βρίσκουμε μια λύση που να ικανοποιεί τους πελάτες μας. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει προ πληρώσει με κάρτα την υπηρεσία, έχει 3 ημέρες από την ολοκλήρωσή της, για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του στην πλατφόρμα και να εξεταστεί το ενδεχόμενο επιστροφής χρημάτων.
Εγγραφή ως tasker
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως tasker στην πλατφόρμα;
Μπορείτε να εγγραφείτε ως επαγγελματίας συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα εγγραφής, όπου θα ζητηθούν πληροφορίες για τις υπηρεσίες που παρέχετε, διαφορετικό email από αυτό που έχετε αν είστε ταυτόχρονα πελάτης και στην πορεία επιβεβαίωση στοιχείων. Στην συνέχεια, η ομάδα μας επεξεργάζεται το αίτημα και αποφασίζει αν θα σας αποδεχτεί, με βάση αυτά που συμπληρώσατε.
Έίδη πληρωμών
Τι είδους πληρωμές δέχεστε μέσω της πλατφόρμας;
 Δεχόμαστε πληρωμές μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών, καθώς και μετρητά. Όλα τα είδη πληρωμών μέσω της πλατφόρμας είναι νόμιμα.
Επιλογή ώρας εκτέλεσης υπηρεσίας
Υπάρχει δυνατότητα να διαλέξω συγκεκριμένη ώρα για την υπηρεσία μου;
 Ναι, μπορείτε να διαλέξετε συγκεκριμένη ώρα και ημερομηνία όταν κάνετε την κράτησή σας. Υπάρχει και η δυνατότητα να διαλέξετε και το είδος "Asap" το οποίο αφορά υπηρεσία για εκείνη την στιγμή άμεσα και λήγει 1 ώρα αφού καταχωρήσετε το αίτημα.
Επικοινωνία Πελάτη-Tasker
Πώς γίνεται η επικοινωνία με τους taskers αφού έχω κλείσει μία δουλειά;
Η επικοινωνία με τους taskers, για οποιοδήποτε ζήτημα, πραγματοποιείται εξολοκλήρου μέσω του chat που παρέχεται μέσα από την πλατφόρμα.